SERVISNÍ
SMLOUVA
I.Uzavřená mezi firmami :
I.1.Zhotovitel: Pavel Sládeček
adresa |
Jozífova 377
Opatovice nad Labem 53345 |
IČO : |
75263971 |
DIČ : |
CZ 6801180133 |
Bankovní spojení : |
Česká sopřitelna |
Číslo účtu: |
0659491143/0800 |
Zastoupen ve věcech smluvních :
Pavel Sládeček
Společnost je uvedená u živnostenského úřadu v Pardubicích Čj: ŽÚ/09/6063/Nod/1006218/4
I.2.Objednavatel:
adresa |
|
IČO : |
|
DIČ : |
|
Bankovní spojení : |
|
Číslo účtu: |
|
Zastoupen ve věcech smluvních :
Zastoupen ve věcech technických :
Společnost je uvedená u Krajského soudu v :
II. Cíl smlouvy :
II.1.Cílem této
smlouvy je zajistit
objednavateli provádění
pravidelných ročních kontrol požární
techniky a periodických kontrol požární techniky v rámci platné
legislativy, zejména v souladu s vyhláškou 246/2001 Sbírky.
II.2.Dále zajistit
opravu požárního zařízení, které bylo při pravidelné kontrole shledáno
jako nevyhovující a v případě
poruchy požárního zařízení
nastoupit k opravě tohoto zařízení v termínu do 48 hod.
III. Lhůta periodických kontrol :
III.1.Zhotovitel
povede vlastní evidenci o požárním zařízení objednavatele a zajistí periodické
kontroly a revize požární techniky objednavatele v souladu s lhůtami
uvedenými v platné legislativě.
III.2.Zhotovitel upozorní objednatele
s předstihem na termín kontroly a domluví termín, kdy bude tato kontrola případně
revize provedena, tak aby nebyl překročen maximální přípustný termín.
III.3.Zhotovitel o provedené kontrole vystaví doklad
opatřený razítkem a podpisem, kde budou uvedena všechna kontrolovaná, případně
revidovaná zařízení, uvedeno nejzazší datum příští kontroly a zjištěné závady a
návrhy k jejich odstranění.
III.5.Doklad o provedené kontrole nebo revizi bude
zaslán nejpozději do 7 dní od provedení kontroly nebo revize na adresu
objednavatele.
IV.
Opravy:
IV.1.Zhotovitel
zajistí opravu poškozené nebo nefunkční požární techniky po dohodě
s objednavatelem, pro tento účel bude objednavatel moci kontaktovat
zhotovitele na této e-mailové adrese a na tomto mobilním telefonu v těchto
časech.
Ohlášení je možno provést :
V pracovní době : po – pá 7 – 16 hodin
mobil : 603972288 pan
Sládeček
e-mail
: hasici-pristroje-sladecek@seznam.cz
V mimopracovní době :
po – pá 16 –22 hodin
so a ne
mobil : 603972288
pan Sládeček
V. Účtování prováděných kontrol a
revizí
V.1.Pravidelné
kontroly a revize budou účtovány podle vypracované revizní zprávy.
V.2.Pravidelné
kontroly a revize budou prováděny podle platné legislativy.
V.3.. Splatnost faktury za provedené služby je 21 dní od data obdržení
faktury.
VI. Ostatní ujednání :
VI.1.Kontaktními
osobami pro hlášení
VII. Závěrečné ustanovení :
VII.1.Tato
smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
VII.2.Smlouvu
je možno vypovědět z obou stran na základě následujících podmínek :
-
neuhrazení pohledávek z obou stran
-
nedodržení podmínek této smlouvy
-
dohodou
VII.3.Odstoupení
musí být učiněno písemnou formou s udáním důvodu nejpozději do posledního dne
měsíce předcházejícího měsíci, kdy počíná běžet výpovědní doba.
VII.4.Obě
strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že nebyla ujednána v tísni, ani
za jinak nevýhodných podmínek a že s obsahem souhlasí.
v ……………… dne : v Opatovicích nad
Labem dne :
….....................................
….....................................
Objednavatel
Zhotovitel